joi, 4 iunie 2009

Astazi, pe Bucium

10 comentarii:

IrinaBohemianDance spunea...

Dragut...

Anonim spunea...

... esti ciudat.

Marius Pârciu spunea...

mda, amuzant :)

cipoc spunea...

auzi mai ciudatule, nu mai fotografia animale:))

Marius Pârciu spunea...

@irina: multumesc
@cipoc: e ciudat sa fotografiezi animale, nu? :D

Anonim spunea...

Cine e Paul? Si despre ce dosar penal vorbeshte? da ne shi noua neste detalii, printrte poyele cu animalutze, care by the way nu sunt deloc ciudate ci chiar faine. Cipoc, du te la culcare sau ma rog la animalele cu doua picioare, daca nu ti plac cele cu patru picioare!!!

Marius Bojor spunea...

Cam slab manzul... si iapa... de ce sta jos? Stiam ca caii stau jos numai cand nu le e bine, inclusiv de dormit dorm in picioare. Eu cred ca asta e o poza pentru Protectia Animalelor, nu una draguta.

Marius Pârciu spunea...

@anonim:
mai am eu o intrebare pentru tine: cine esti?

@marius bojor: iapa era gestanta :d. hai ca e draguta

cipoc spunea...

eu am zis in gluma da vad ca n`a inteles anonim prea multe..
mie imi plac toate animalutele..

Marius Bojor spunea...

Poza e faina, intr-adevar. Ma mir ca nu s-a sperit manzul... la cat de slab e, a ramas sa manance, desi unu', cu ceva in maini, se apropia de el cam tare...:)