joi, 23 iulie 2009

Un nou blogger

Deputatul Petru Movila are blog. Aici.

7 comentarii:

Vali spunea...

Sunt curios de ce`i faci reclama... Si ma intreb pe cine a platit sa ii faca blogul, pentru o bere rece ii faceam eu unul mai de... deputat :)

Marius Pârciu spunea...

Hmmm, dar nu ii fac reclama. Anunt un lucru in premiera. Depinde din ce punct de vedere privesti.
Daca vei cauta in arhiva blogului, vei vedea ca am mai "facut reclama" si la social democrati sau liberali. La conservatori nu prea am facut, asta e adevarat :d.

Cat priveste aspectul acelui blog... nu comentez :).

Vali spunea...

Deci te`am prins, esti democrato-social-liberal ;))... Lasa ca imi relansez blogul, sa vad daca imi faci si mie reclama :D. Chestia e ca pentru un deputat, se putea face ceva mai special ca design. Parerea mea...

Marius Pârciu spunea...

Pai, poate vede ce ai scris si te angajeaza :d

Vali spunea...

Ok, atunci retrag faza cu berea :))

Ioana spunea...

Creste din ce in ce mai mult blogosfera politica. Vad si eu pe viu ce am citit in cartea "Politica marketingulului politic". Multi isi deschid blog, dar nu multi stiu sa faca din el un instrument bun de imagine.

Ioana spunea...

Creste din ce in ce mai mult blogosfera politica. Vad si eu pe viu ce am citit in cartea "Politica marketingulului politic". Multi isi deschid blog, dar nu multi stiu sa faca din el un instrument bun de imagine.