duminică, 20 septembrie 2009

Cum arata "tara" mea

In concediu am fost putin la "tara", dar am uitat sa va arat fotografiile. "Tara" mea e la circa 70 de kilometri de Iasi, intr-un sat din judetul Botosani (pentru alte detalii vezi ce am scris aici).















Cocosache















Cei trei care au speriat Vestul















Curiozitate... feminina















Just me















Distrofia Duchenne :))















It's a bird... It's a plane... No, it's SuperGoose















Cel mai temut animal din curte















Portret de familie















Rate versus gaste















Un pisic din vecini



















Poza indecenta



















Fara comentarii :))))))















Animal de expozitie















Hmm, oare ce-o fi aia?

7 comentarii:

Acteon spunea...

ha! Asta chiar ca e burghezie de mosier conservator, inamic al omului muncii. Si mai ales moftul de a-ti numi animalele de curte este de-a dreptul obraznic...

Marius Pârciu spunea...

Asta e, recunosc. Sunt un mic burghez :)

Marius Sescu spunea...

Una din gaste mi-a spus ca azi e ziua ta. Asadar iti urez La multi ani, bafta in tot ce vrei tu si o zi cat mai faina!

vladutz de dh spunea...

imi place costache :))

Marius Pârciu spunea...

@marius: multumesc mult. a ta cand e?
@vladutz: ce costache, frate? :))

vladutz de dh spunea...

of greu te prinzi. nu exista cocoshache!special e costache. mamaaaa. oricum, el e liderul pe acolo....

Marius Pârciu spunea...

m-am prins din prima, dar radeam de tine. vad ca iti place de costache :))