vineri, 20 august 2010

Sa moara si capra vecinului!

Eram prin Baza 3 si ma grabeam. Singurul mod de a ajunge cat de cat decent acasa era sa iau un taxi. Lucru pe care l-am si facut. Din vorba in vorba, taximetristul aduce vorba despre criza. Criza in sus, criza in jos. Ca sa ii tin hangul zic: "Da, dom'le, e criza mare. Multi bugetari vor avea mai putini bani sau vor ramane fara job". Moment in care soferul zice: "Ce? Eu dac-as fi Boc, mai rau le-as face". Pe moment am ramas putin suprins de ce mi-a zis, dar pe urma, rumegand putin afirmatia, mi-am zis ca trebuie sa fie si astfel de oameni. Oameni care sa se bucure de raul altuia. "Ce tot atata se vaita? Lasa-i sa suporte. Sa moare, frate, si capra vecinului, nu numai a mea. Ba nu, mai mult, sa-i moara si vaca, ca mereu mananca iarba din fata portii mele".

Niciun comentariu: