joi, 14 februarie 2013

14 februarie...

... 1935 :(.

Pe 14 februarie 1935 s-a nascut poate cel mai bun ambasador al Unirii Moldovei cu Romania(, dar) si un excelent poet.

Recent (spre rusinea mea) am descoperit poezia "Nu am, moarte, cu tine nimic", poezie care m-a impresionat foarte mult. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!


Nu am, moarte, cu tine nimic


Nu am, moarte, cu tine nimic,
Eu nici macar nu te urasc
Cum te blestema unii, vreau sa zic,
La fel cum lumina parasc.

Dar ce-ai face tu si cum ai trai
De-ai avea mama si-ar muri,
Ce-ai face tu si cum ar fi
De-ai avea copii si-ar muri?!

Nu am, moarte, cu tine nimic,
Eu nici macar nu te urasc.
Vei fi mare tu, eu voi fi mic,
Dar numai din propria-mi viata traiesc.

Nu frica, nu teama,
Mila de tine mi-i,
Ca n-ai avut niciodata mama,
Ca n-ai avut niciodata copii.

Niciun comentariu: