marți, 23 septembrie 2008

Atitudine

Intamplare reala, petrecuta astazi, intr-o institutie publica din Iasi. Intru in cladire. La intrare: un gardian. Pe haina se putea citi foarte clar numele firmei private unde era angajat. Un baiat marunt, nu avea mult peste varsta mea. Dupa frizura, statura si voce ai fi spus ca e o fata matura.

Eu: „Sunt ..., de la .... Vreau sa discut cu doamna ...”

Gardianul: (inghite greu, se face mic-mic, mult mai mic fata de cei 165 de centimetri pe care-i avea la inceput) De la Flacara Iasului?

Eu: Da.

Gardianul: (inghite din nou) Cu cine vreti?

Eu: Cu doamna directoare! (nu stii nici cum o cheama pe directoare???)

Gardianul: (a inghetat; mai avea putin si cadea) Stati. Trebuie sa dau un telefon. Cum va numiti?... E un domn Marius Parciu, de la Flacara Iasului... Da, cu doamna directoare... (inchide). Stiti unde e secretariatul? (ulterior aveam sa aflu ca era pe acelasi culoar, la vreo 20 de metri fata de locul unde purtasem discutia).

Eu: Nu (ma conduce pana la secretariat).


De mult nu am mai vazut o asemenea atitudine fata de ziaristi. De regula...

2 comentarii:

Leonard Relea spunea...

Cred ca a citit la Daniel Matasaru despre ta si de asta era asa emotionat.

Marius Pârciu spunea...

Probabil :))