joi, 20 noiembrie 2008

Fiind baiet...

"Pana in clasa a doua am copilarit in satul Glodenii Gandului, comuna Tibanesti. Vorbim de locuri unde am jucat prima data fotbal, am mers pentru prima data la pescuit si am primit prima bataie de la parinti. Am urmat apoi scoala din Tibanesti, unde tatal meu, Petrache Movila, a fost invatator, iar din clasa a saptea am venit la Iasi, la Liceul National. In livada scolii erau veverite si iepuri. Veveritelor le-am dus o vara intreaga de mancare pentru ca am fost pedepsit de profesorul de agricultura care m-a prins la furat cirese" - citat dintr-un material de campanie al deputatului Petru Movila, candidat la Camera Deputatilor in Colegiul 3 "Tibanesti"

3 comentarii:

Marius Bojor spunea...

si pupaza zbrrr! pe-o dugheana...

Anonim spunea...

:D parca-i o compunere de cl a 4-a

Marius Pârciu spunea...

Parca? :)