sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Leapsa. Cea cu 11 lucruri despre mine

Ii raspund lui Adrian la leapsa (asta e cacofonie cumva?). Iata 11 lucruri despre mine:

1. Imi plac mult pisicile. Inca de cand eram mic. Asta cred ca ati observat deja pe blog.
2. Pana acum cativa ani am fost microbist. Imi place in continuare fotbalul, doar ca nu mai vad rostul pentru care ar trebui sa sufar pentru niste oameni care nu au nicio legatura cu fotbalul.
3. Am urmarit (pe net) toate inregistrarile cu emisiunea lui Mircea Badea. Cel putin cu cele din ultimele 3-4 luni.
4. Edward Norton este unul dintre actorii mei preferati.
5. Am absolvit Facultatea de Istorie, dar nu cred ca voi munci vreodata in acest domeniu.
6. Acum vreo 5 ani am strabatut pe jos traseul Iasi-Brasov. Mai eram cu doi prieteni. Noaptea dormeam in cort. Nici acum nu-mi dau seama cum de-am putut fi atat de inconstienti. Oricum, am ajuns cu bine si am invatat multe.
7. As vrea sa am doi copii: un baiat si o fata. In ordinea asta, daca se poate :D.
8. Nu cred in zodii.
9. Nu am fumat niciodata... si nici nu am de gand sa ma apuc :) .
10. Sunt un pieton convins. Nu cred ca voi fi sofer vreodata. Nu ca as fi neaparat impotriva.
11. Din toamna as vrea sa ma inscriu la un masterat.

Ceva comentarii? :)

8 comentarii:

Anonim spunea...

- nu, nu e cacofonie
1. mare pasiune pisicile astea
6. si... cam cate zile ati hoinarit pana acolo?
7. poate ve avea o surpiza: gemeni; ordinea oricum se pastreaza :D
11. go for it!

Marius Pârciu spunea...

Vreo 5 zile.

P.S. Poti trimite comentarii? :D

vladutz de dh spunea...

si nu te-ai intalnit cu URSUS in padure? :))

Marius Pârciu spunea...

nu, cu ceva mai mare (a se citi "tare") :))

Anonim spunea...

Ca nume, nu direct de pe contul wordpress....dar in lipsa merge si asa

Marius Bojor spunea...

Si de intors cum v-ati intors?:) Credeam ca se fac vreo doua saptamani pana la Brasov... care a fost traseul? Prin munti cred ca a fost frumos, dar tot nu imi vine sa cred ce idee ati putut sa aveti.

Marius Pârciu spunea...

Ne-am intors cu trenul, dar a fost de 1 miliard de ori mai aiurea. Traseul:
Iasi-Bacesti-Bacau-Oituz-Targu Secuiesc-Brasov. Imi aduc aminte ca, la un moment dat, am traversat "Drumul sondelor" :D.

Anonim spunea...

Noua dreapta?