miercuri, 2 septembrie 2009

Gogule, probleme, mah?

Daca as spune ca sunt probleme financiare la Flacara Iasului probabil as putea fi acuzat ca divulg vreun secret de serviciu. Asa ca nu voi spune acest lucru. Dar, tinand cont ca salariul "intarzie sa vina" de aproape o saptamana, iar mai nou am fost informat ca "nici saptamana aceasta nu vin banii", mi-am permis sa scriu pe propriul blog ca am ramas fara bani :D... Si cand te gandesti ca este abia inceputul crizei...
Asa ca, dragi prieteni (si chiar dusmani), care mai aveti niste cartofi in plus pe acasa va rog sa mi-i donati. (De loc de munca nu indraznesc sa spun).


P.S. Apropo, sa nu ma sunati pe telefonul de serviciu ca numarul a fost "temporar suspendat".

5 comentarii:

seaqxx spunea...

Hai la adapost la Clopoțel. Pentru câteva ore de jucat cu cățeii și pisicile primești papa, suc și apa minerală. :)

Acteon spunea...

... fie painea cat de rea tot mai bine...

Anonim spunea...

Asa a inceput si la jurnalu'. Sa dea Dzeu sa nu fie cazul.

Marius Pârciu spunea...

am vrut sa scriu si de jurnalul... dar sper sa nu fie aceeasi poveste

dana spunea...

Marius, suntem SOLITAIRI cu tine
...din pacate