duminică, 4 octombrie 2009

Lene maxima

4 comentarii:

HD WALLPAPERS spunea...

Salutari!

Vreau sa fac schimb de link cu tine.

Daca esti de acord, adauga-mi blogul cu datele de mai jos iar apoi trimite-mi te rog un mail de confirmare cu datele blogului tau pe adresa Jozef.Franz@gmail.com
Imediat ce voi adauga blogu iti voi trimite si eu un mail de confirmare.

Eventual daca mai ai si alte bloguri/ situri cu un trafic cat de cat ok lasa detaliile pe mail.

Info date blogul meu:

URL: http://desktop-wallpapere.blogspot.com
Titlu: Wallpapere Imagini
Descriere: Imagini Desktop Wallpapers

Noroc!



Buna ziua,

Ma numesc Jozef si sunt administratorul site-ului desktop-wallpapere.blogspot.com

Va scriu acest mail pentru a va propune un schimb de link-uri intre site-ul meu si site-ul dumneavoastra.

Daca sunteti de acord va rog sa imi adaugati blogul cu datele de mai jos si sa raspundeti la acest mesaj cu titlul, adresa si eventual descrierea site-ului dumneavoastra pentru a le posta pe site..

Imediat ce voi pune adresa site-ului dumneavostra la mine pe site va voi instiinta prim mail.


Info date blogul meu:

URL: http://desktop-wallpapere.blogspot.com
Titlu: Imagini Desktop
Descriere: Imagini Desktop Wallpapers

Astept un raspuns de la dumneavoastra.

Cu respect,
Jozef Franz

Marius Bojor spunea...

Franz Josef?:)

Marius Pârciu spunea...

@HD WALLPAPERS: nu, multumesc
@Marius Bojor: o fi :)

incasha spunea...

Super tare cainele! :D