vineri, 29 iulie 2011

Scurt mesaj

Nu ma consider a fi un mare jurnalist, dar, dupa reactiile pe care le-am avut in urma materialele scrise, cred ca imi fac destul de bine meseria. Lucrez de cativa ani in acest domeniu, am scris destul de mult (cred ca vreo 5.000 de articole), am intalnit si am discutat cu sute sau poate mii de oameni.

Politica m-a atras mereu. Poate pentru ca inca de mic am citit presa din domeniu. Desi un domeniu detestat, e interesant sa vezi mecanismele din spatele ei, sa vezi urcarea si decaderea vreunui ministru, senator etc.

De regula, relatia mea (ca jurnalist) cu politicienii, dar si cu cei din administratie, a fost una buna. Am incercat, chiar daca am scris "de rau" de cineva, sa las loc de buna ziua. De cele mai multe ori, raspunsul a fost pe masura, semn ca asa trebuie actionat.

Observ in ultima perioada o atitudine (nu numai fata de mine) extrem de negativa si, bineninteles, neproductiva din partea unor politicieni. N-or fi ziaristii usa de biserica, dar nu cred ca trebuie sa ii jignesti sau, mai rau, sa ii ameninti. Observ o escaladare a grobianismului in randul unor sefi din administratiei. Observ o decadere (si mai mare) a omului din ei.

5 comentarii:

Andrei Racoţi spunea...

Succes in continuare. Nu poti fi prieten cu toti. Politicienii azi sunt, maine nu mai sunt.

Marius Bojor spunea...

Spune-ne si cine si cum te-a jignit si amenintat, cred ca este important.

Marius Pârciu spunea...

@andrei: multumesc. logic ca nu pot fi prieten cu toti, dar macar o relatie ok (fie ea si de complezenta) nu cred ca ar costa atat de mult. cat priveste comentariul legat de politicieni: sigur tu stii mai bine :))

@marius: nu conteaza persoanele, ci faptele. p.s. citeste si tu printre randuri :d

Cip Paraschiv spunea...

Eu cred in omul si jurnalistul Marius Parciu. Succes in continuare!

Marius Pârciu spunea...

@ciprian: multumesc. stii (deja) ca si eu cred in tine. felicitari pentru activitate.