luni, 25 august 2008

Jos laba de pe Politehnica!

O pana de curent care a afectat nocturna stadionului "Emil Alexandrescu" nu a mai permis jucarea meciului Poli Iasi - Farul Constanta. Buuun. Imi aduc aminte de o situatie asemanatoare. In urma cu mai multi ani Rapidul juca in primul tur al Cupei UEFA impotriva Paris Saint Germain. La un moment dat s-au oprit reflectoarele. Problema nu s-a remediat, iar giulestenii au pierdut cu 0-3. UEFA a decis asa, nu vad de ce nu s-ar aplica aceeasi masura si in acest caz. Incompetenta, prostia... totul se plateste in viata.


Sunt un mare fan al Politehnicii, dar consider ca trebuie o schimbare la echipa si, poate, mai ales la “patronatul” acesteia. M-am saturat sa fiu santajat politic pentru orice rezultat bun al echipei. M-am saturat sa fiu indemnat sa votez primar pe X sau Y doar ca sa ramana Z antrenor. Uneori un dus rece e mai bun decat doua cu apa de primavara.


Mi-a placut comentariul lui Ciprian Paraschiv. Chiar pune punctul pe i: „S-au facut declaratii la finalul meciului in care era acuzat mediul politic al Iasului pentru ca nu a functionat nocturna. Probabil, din cauza acestui mediu politic Iasul nu are baze sportive, stadionul Constructorul a fost demolat si nu avem niciun bazin de inot de dimensiuni olimpice. De aceea vin si pun o intrebare ca simplu cetatean al Iasului, ca asistent universitar si, in ultima instanta, ca fost capitan de echipa al Politehnicii: in definitiv, cine e „politicul” care conduce Iasul?”


P.S. Si la urma urmei, ce treaba are fotbalul cu politicul?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Right, m-a deranjat f tare sprijinul si conditionarea lui Popa de a ramane la echipa doar daca Nechita castiga alegerile. Acum a venit vremea sa plateasca, din pacate suferim si noi, suporterii.

Marius Bojor spunea...

M-a nedumerit faptul ca Ionut Popa a facut o declaratie ("Este o lucratura! De cind sint eu la Iasi, aici este o dusmanie politica. Daca vreti sa va spun, înainte de alegeri, au fost unii care mi-au transmis ca îmi dau multi bani daca ma întorc împotriva primarului") in care explica legatura intre defectiunea de la nocturna, primar, "dusmani politici", campania electorala etc. O asemenea declaratie iresponsabila, care da de inteles ca un politician, adversar al primarului, a taiat lumina. Este o justificare scoasa tot pe bezna probabil, imi arata ca antrenorul Ionut Popa incepe sa piarda legatura cu realitatea si - imi pare rau sa o spun - e primul semn al directiei lui Poli inspre Divizia B. Poate chiar Ionut Popa a taiat lumina, pentru ca avea lotul nepregatit pentru meci - de ce nu?. Pe de alta parte, daca nu a mers nocturna, de ce nu au aprins Farul?:D