luni, 4 august 2008

Piata Distractiei = Piata Manelelor

Ieri seara, in Piata Unirii.

Ia sa vedem cine stie o melodie... Tu. Cum te cheama?

George.

Ok, George, ce vrei sa ne canti?

Dau cu banii...

Eu fac bani din piatra seaca ...nu muncesc
Si dusmanii mei se mira cum traiesc
Imbracat la patru ace peste tot
Toata lumea spune soapta mafiot
Imbracat la patru ace peste tot
Toata lumea spune soapta mafiot.

Bine, sa auzim si pe altcineva, dar sa nu cante manele. Tu. Cum te numesti?

Maria.

Maria, ce ne canti azi?

Manele.

Nu, nu manele. Altcineva?

... (pauza).


P.S. Apropo de manele. Ultimul banc despre manelisti.

S-a sinucis Adrian Copilu' Minune...
L-au gasit spanzurat de un bonsai

Un comentariu:

Ether spunea...

A mai fost o chestie de gen prin Piata Unirii da' saptamina trecuta... sau nu :D. Interesant era ca pe scena amenajata era o duduie care cinta ceva foarte asemanator cu manelele. Manifestindu-mi public nemultumirea de om plimbaret agasat de muzica mai-presus-de-toate-cele am fost apostrofata de mai multi, pesemne, fani ai tipei: "Asta nu-i manea, e un fel de lautareasca care e cu totul altceva si suna foooarte bine". Cred ca am o fixatie si nu-mi pot inchipui un rom cintind altceva decit manele.