miercuri, 25 februarie 2009

2 declaratii din presa de azi

Azi, pe agentiile de stiri:


- Premierul Emil Boc a declarat presei ca nu ar fi avut nicio "contributie" in angajarea nepoatei sale, Mihaela Eugenia Boc, la Cancelaria Primului ministru. "Este vorba de o ruda de gradul 5, colaterala, angajata la cabinetul secretarului de stat Stefania Ferencz. Legea permite secretarului de stat sa aiba un cabinet, iar acolo secretarul de stat este cel care isi alege colaboratorii. Nu este consiliera mea, nu este consilier personal sau de stat", a afirmat Emil Boc - Hotnews

E posibil ca Emil Boc sa nu fi avut nicio contributie, dar cine il crede? Se dovedeste din nou ca responsabilitatile unei asemenea functii sunt uriase. Fie si cand e vorba de o angajare pe merit.

- Un
consilier din cadrul Postei Romane si-a numit copiii la conducerea unor oficii postale din Bacau. "Suntem o tara democrata. Fiecare are dreptul sa lucreze acolo unde vrea si unde ii place. Daca sunt copiii mei, normal ca lucreaza la posta. Doar eu i-am crescut si i-am format. De la mine au invatat meseria asta. Au ocupat posturi vacante, pe care se putea inscrie oricine din tara asta", a afirmat Olguta Cocrea, consilier al directorului general al Companiei Nationale Posta Romana - Evenimentul Zilei

Pastrand proportiile, situatia este asemanatoare, nu?

Niciun comentariu: