joi, 19 martie 2009

Salam cu soarece

Stirea e asta. Mai exact: un student din Iasi a gasit in salamul pe care il manca un soarece intreg. Produsul era fabricat de SC Tabco-Campofrio SA Tulcea si fusese cumparat din supermarketul Kaufland din Alexandru cel Bun. Boooon.

Cateva observatii:
1. Nu sunt un fan al super- si hypermarket-urilor, dar sunt nevoit sa merg cam 1 data pe saptamana la unul din ele. De regula aleg Kaufland-ul din Alexandru pentru ca este mai aproape de casa.
2. Nu cred ca am luat salam din Kaufland. In primul rand pentru ca TOATA carnea este scumpa (nu numai in Kaufland, ce-i drept) si pentru ca arata dubios, cel de-al doilea aspect fiindu-mi confirmat chiar de acest incident.
3. Scandalul care s-a creat nu ma va determina sa nu mai merg la Kaufland Alexandru. Sau oricare Kaufland.
4. Teoria conspiratiei: scandalul pare regizat. Numai mie mi se pare ca orice produs care ajunge la OPC (salam, paine etc.) e taiat PERFECT si, mai ales, e taiat EXACT la locul... chitaitor? Nu cumva e cam greu sa ajunga un soarece INTREG intr-un salam? Miroase putin a sabotaj.

7 comentarii:

Leonard Relea spunea...

Marius, poate ne explici ce vina au cei de la Kaufland in cazul asta. Doar nu trebuie sa se apuce sa taie toate salamurile inainte de a le vinde. Au alte probleme, mult mai vizibile pe care nu vor sa le rezolve.
Cat despre posibilitatea ca un soarece sa ajunga intreg intr-un salam, nu e chiar asa de greu. Iar daca ti se pare imposibil, atunci poate imi explici cum se poate baga un soarece intreg intr-un salam cumparat de la Kaufland. Iar sabotajul nu se face asa. Daca vrei sa-i strici firma unuia atunci ii strici frecvent cate un lot de marfa. Dar, dupa cum vezi, nici sabotajele nu mai sunt ce erau altadata, si nici sabotori seriosi nu mai gasesti in tara asta. Asa ca treaba cu "sabotajul observat de tine" cam măcăne.

Marius Pârciu spunea...

Leo, n-am spus ca cei (stiu, e cacofonie!) de la Kaufland au vreo vina, dar am vazut deja reactiile: "vai, nu mai merg acolo"...
Referitor la soarecele intreg din salam: ma gandesc sa nu fi fost vreun angajat suparat ca firma nu-l plateste indeajuns sau o faza de genul asta. Si n-am zis ca e sabotaj, ci ca "miroase putin a sabotaj". E o mica mare diferenta.

Leonard Relea spunea...

Prin astfel de "mici-mari diferente" manipulezi opinia publica. Cati cititori crezi ca sunt atenti la subtilitatile de limbaj folosite de tine?

Marius Pârciu spunea...

Cati? Toti. Eu am cititori putini, dar inteligenti. Gresesc cu ceva? :)

Anonim spunea...

pe undeva ai dreptate..
in caz de se gaseste ceva intr`un salam sa zicem e taiat fix la jumate sa se vada
de unde stii ca n`a taiat salamu`, a facut loc, si apoi a infipt guzganu`?
si oricum, sunt destui de multi care au boala pe pozitia kauflandului din alexandru..
sa nu uitam si de treaba cu timisoreana tot din acelasi kaufland..

Marius Pârciu spunea...

Din ce-am vazut pana acum, cele mai multe produse "cu probleme" nu sunt taiate din capat. Logic: cand tai un salam incepi de la capat sau tai o treime (ca in fotografia cu soarecele asta)?

Anonim spunea...

cre c`a dat de coada prima data, si apoi cu o precizie maxima l`a taiat pe mijloc:D