luni, 25 mai 2009

Seminarul

Revin cu detalii. Asadar, in weekendul care tocmai a trecut am participat la un seminar (Tineret in actiune) organizat de ANPCDEFP, un organism aflat in subordinea Ministerului Educatiei care ar putea ajuta multe ONG-uri (daca acestea ar apela la oamenii/tinerii de acolo).

A fost foarte fain, chiar am invatat multe lucruri. Cred ca am invatat multe si despre ce ar trebui sa fac in viitor (in meseria pe care o practic). Pe blog voi pune cateva fotografii despre modul in care a decurs pentru mine seminarul :)).

















La inceput am incercat sa par atent.

















Dar... n-a durat prea mult :)).

















Asa ca am fugit pe munte.

3 comentarii:

vladutz de dh spunea...

adevarata ta valoare e in poza a doua ;))

Marius Pârciu spunea...

mersi :p

cipoc spunea...

nu stiu exact la ce se uita donshoara din prima poza, da stiu sigur la ce m`as fi uitat eu:D