luni, 11 mai 2009

Smecherii de la Selgros

Zilele trecute am fost in Selgros pentru niste cumparaturi. La raionul cu papuci vad niste perechi de tenisi. Cum de mult timp doream sa imi cumpar o pereche si pentru ca aratau ok, ma uit la pret. Pe cartonul din dreptul standului scria 11 lei, adica (pretul real) 13 lei. "Ieftini", zic in mintea mea. Preventiv, ma uit si la pretul afisat pe papuci. Tot 13 lei. Ajung la casa, ii dau vanzatoarei tenisii, si... surpriza! Pretul afisat pe ecran: 26 de lei. "Cum puii mei? Doar m-am uitat de 2 ori...". "Pai, da, ca pretul asta era doar pentru un papuc"... Inteleg ca e criza si foamea e mare, dar nici chiar asa. Aveti grija ce cumparati si, mai ales, de unde!

7 comentarii:

Acteon spunea...

...poate e o campanie de favorizare a persoanelor cu handicap locomotor. ;) Picioare in minus=economie la buget.

Marius Pârciu spunea...

si totusi, cei doi tenisi erau legati... adica se vedea clar ca erau vanduti la pereche :d.

Marius Bojor spunea...

Nu pot sa cred... si pantalonii ii vand la crac? Trebuia sa iei doar un tenis.

Marius Pârciu spunea...

e posibil, pantaloni nu am luat :d

Leonard Relea spunea...

Poate erau amandoi pe acelasi picior! :))

Anonim spunea...

nu te cred frate
poate o pereche ratacita din alta parte

Marius Pârciu spunea...

Am si martori (inclusiv tanti care ii vindea) :d