luni, 4 august 2008

Esti tinut sub papuc?

Vine un moment in viata fiecarui barbat cand ar trebui sa se maturizeze si sa-si ia relatia in serios. Poate ca treaba asta este valabila pentru unii, dar cu siguranta nu inseamna ca trebuie sa te supui tuturor mofturilor unei femei posesive, nu? Sa-ti pui coada intre picioare si sa te bagi intr-un colt? Clar ca nu! Citeste in continuare cele zece semne ale traiului cu o femeie obsedata sa controleze totul, inclusiv pe tine si, daca te descoperi in ele, fa ceva (ai putea, de exemplu, sa-i cumperi o floare :)).
Ciiteste articolul intreg aici.

P.S. Nu e cazul meu. Eu am libertate totala! (Imi citeste si prietena blogul, deci trebuia sa adaug asta :)).

12 comentarii:

Anonim spunea...

Parere mea...

Nici o fata nu ar trebuie sa te "tina sub papuc", tu esti cel care-i da putere unei femei, cel putin asa ar trebui. (ii poti oferi un zambet sau ii poti lua un zambet)

Iar daca te numeri printre cei care sunt tinuti "sub papuc" urmatorul pas este sa-l insele (paraseasca) cu un alt barbat pe care, inca, nu l-a "dominat" si tot asa pana cand va gasi pe cineva destul de barbat...

Anonim spunea...

Depinde ce intelegi tu prin libertate totala. Fiecare o percepe diferit libertatea asta. Daca vrea sa stau cu ea in parc in loc sa ma duc la un fotbal, poate eu cred ca ma tine sub papuc, iar altul crede ca e doar ca sa fie impreuna cu el. Si eu am libertate, ma refer doar la altii :P

Marius Pârciu spunea...

@anonim: se pare ca stii destule in domeniu.
@vali: mi-a placut ultima propozitie :)))

Anonim spunea...

Pai daca imi citeste prietena blogroll`ul, nu? :)) Trebuia sa adaug si asta :D

Anonim spunea...

ai pe draq, nu liberate...mai tii minte cind sunam din 10 in 10 minute, iar tu raspundeai ca docilul caine al lui Pavlov?
Si apropo, cind cumperi inelele alea? sau eziti pentru a nu stiu cita oara?

Marius Pârciu spunea...

@iur giorlfrend: foarte amuzant :)))

Anonim spunea...

@anonim: "tu esti cel care-i da putere unei femei, cel putin asa ar trebui". so true... din pacate...

Marius Pârciu spunea...

Asta poate fi si invers, nu? Adica un barbat sa-i taie... avantul

Anonim spunea...

@ines: pacat ca te stiu(stiam).si din ceea ce scrii nu prea vad sa te fi schimbat asa mult.La fel de pacat ca pe blog-ul tau nu se poate comenta in deplin anonimat (Mail (nu va apărea public) (required))

@maius parciu: "Asta poate fi si invers, nu?" daca te referi ca o femeie sa-i taie "avantul" unui barbat, nu este chiar asa. Ea doar testeaza acel barbat pentru a vedea cat este de sigur pe el(daca este constient de ceea ce face, daca stie pe unde merge).

Marius Pârciu spunea...

@anonim: ma refeream la barbatul care ii taie avantul femeii.

Anonim spunea...

Sa-i tai avantul unei femei? Daca te-a dominat, ai pierdut din start. Sau la ce te refereai?

Marius Pârciu spunea...

Prea complicat sa explic in 2 propozitii :D.
P.S. Uau, 11 comentarii