marți, 12 august 2008

Parerea mea despre inchiderea RDS

Sefii Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorilor (IRPC) se gandesc sa inchida RCS&RDS. Totodata, IRPC vrea sa interzica companiei sa mai semneze noi contracte de abonament, adica sa primeasca interdictie la noi abonati. In functie de rezultatul dezbaterii publice, in cel mult o saptamana, 60.000 de abonati vor afla daca trebuie sa-si caute un alt furnizor in locul celui vechi.


Bine, bine, dat cu vechii abonati ce se va intampla? Nu sunt extrem de fericit pentru ca am RDS, mai ales ca la inceput i-am urat (a trebuit sa astept 2 luni pana sa-mi puna internet) si, fara indoiala, s-au extins mai mult decat le permitea logistica...


DAR


... nu poti inchide o firma fara a avea o solutie de rezerva si fara a tine seama ca peste 59.000 de clienti sunt multumiti de serviciile RDS.


Sunt oare interese (financiare) la mijloc? La 250 de mii (cat e un abonament RDS) inseamna ca firma incaseaza 15 miliarde LUNAR! Plus ca multi dintre abonati beneficiaza si de cablu de la aceeasi firma, adica veniturile lunare se dubleaza din start.


Personal sunt impotriva luarii unei masuri atat de drastice impotriva RDS.


P.S. Nu stiu de ce, dar am impresia ca toate nebunia cu “raufacatorii de la RDS” a aparut dupa scandalul cu GSP TV.

Un comentariu:

Marius Bojor spunea...

Eu am venit de la o retea de cartier si platesc 350.000. Nu i-am ales, ceilalti aveau viteza mai buna, dar nu am avut ce face. Macar nu am astepat sa imi puna internet, ci s-au miscat repede. Pe de alta parte, au inceput ca cei de la suportul tehnic se misca mai "cu talent" in ultima vreme, la modul ca astazi le-am facut o sesizare ca nu imi merge internetul, si astazi au venit. Au venit prea repede; nu povestesc mai mult, spun doar ca ma asteptam sa dea un telefon inainte:)