joi, 11 decembrie 2008

Puterea Ursului

Tu ce fel de urs esti? :)

9 comentarii:

Anonim spunea...

Nu-mi era adresat mie testul, dar sunt Urs Brun. :))

Marius Pârciu spunea...

Sincer sa fiu, cred ca testul se adreseaza celor care consuma Puterea Ursului.
P.S. Parca brun mi-a iesit si mie.

Anonim spunea...

si mie la fel..numai asta iese?:D

Marius Pârciu spunea...

nu, asta iese celor mai multi. depinde de cat bei :)

Anonim spunea...

Si eu sunt urs brun!

Iti dai seama, Parciule, ca putem face Partidul Ursilor Bruni (PUB) cu simbolul electoral "sticla de bere"?

Am rupe electoratul dand numai insemne electorale pline... :))

Marius Pârciu spunea...

da, uite, ai putea incepe sa-mi dai mie astfel de insemne :))

Anonim spunea...

Asta inseamna ca as candida pentru functia de presedinte al PUB, nu? :))) Offf, ce ti-e si cu democratia asta ursareasca :D

Marius Pârciu spunea...

da, ai fi ursarul sef :))

Anonim spunea...

nu ziceti prea multe ca poate vrea omu` sa mai candideze vreodata:))