luni, 1 decembrie 2008

S-a sfarsit cariera unui politician

Pana la urma, nu e important cand mori, ci cum traiesti... spune un dicton. Asta mi-a venit in minte cand am aflat rezultatul din Copou, acolo unde Dan Carlan a pierdut in fata lui Tudor Ciuhodaru. Din ce vad, toate sursele de informatie nu-l crediteaza pe seful PD-L Iasi drept viitor parlamentar. Consider ca este extrem de important sa stii sa iti dai demisia, atunci cand rezultatele o cer. Pana la urma, nu e important cum ai "trait", ci cum ai "iesit". Dan Carlan are sansa rarisima (as putea spune) de a-si spala mult din imagine printr-un gest de finete, care sa dubleze actul demisiei. O asemenea favoare nu se acorda tuturor.

P.S. Este la fel de important ca partidul, dar mai ales viitoarea conducere, sa nu se descotoroseasca de un politician harsait.

3 comentarii:

Alexandru Gavris spunea...

Marius...imi pare rau ca nu am pus pariuri acum o luna, cand am scris ce am scris despre colegiul din Copou...:)

Anonim spunea...

sa NU se descotoroseasca sau sa se descotoroseasca??

Lasa tata, de ce sa-si dea demisia, ca daca ajunge PDL la putere, mai ciupeste si el de ici de colo cate-o firmitura :D

Leonard Relea spunea...

Dan Carlan nu va iesi din politica asa cum vor unii. Dar trebuie sa inteleaga un lucru: in Iasi nu mai are sens sa candideze.