marți, 12 mai 2009

Romania

Am dat peste un articol al senatorului PD-L Mihaela Popa. Articolul aminteste care imi sunt drepturile daca as vrea sa muncesc intr-un alt stat al UE (ca si cand Romania ar fi in UE :d).

Nu inteleg de ce as munci in alta parte in UE. In Romania nu se poate? Il ascultam pe Mircea Geoana acum cateva luni cand spunea ca, daca PSD va ajunge la guvernare, va da 20.000 de euro fiecarui roman care va alege sa se intoarca acasa. Intre timp aceasta promisiune s-a transformat in "romanii care muncesc in strainatate trebuie sa aiba aceleasi drepturi cu cele ale unui alt cetatean din UE". Cu alte cuvinte: "Asta e! Recunoastem: noi, politicienii, am fost incapabili sa va oferim conditiile necesare sa ramaneti, sa munciti aici. Macar sa aveti aceleasi drepturi in afara tarii". Cred ca aceasta declaratie este un esec al intregii clase politice romanesti.

Eu chiar ma incapatanez sa raman aici. Ce se poate intampla (mai rau)? Sa vina criza? Noi suntem in criza de... multi ani. Sa raman fara bani? Sunt obisnuit cu asta. Dar daca as putea sa intorc roata cumva? Oare chiar nu se mai poate face nimic in tara asta? Eventual fara spaga sau interventii. Eu cred ca da. Vorbim mai tarziu.

Niciun comentariu: