miercuri, 2 decembrie 2009

Miting electoral PSD-PNL. Plus PC























































































































































































































































Cateva observatii:

1. Cei mai multi din cei 3.000 de participanti au fost adusi din Pascani si Harlau. Dovada a fost si primirea "a la Radu Mazare" care i s-a facut deputatului Neculai Ratoi.
2. Liberalul Valerian Salavastru a venit imbracat cu geaca din campania de la alegerile parlamentare, geaca pe care scris chiar numele sau (megalomanie sau intamplare?)
3. Astazi, Iasiplus a fost cel mai citit ziar din Iasi :D.
4. Bautura nu s-a dat... decat inainte de a ajunge la Sala Sporturilor.
5. Angajatii din Primarie au fost mai fericiti azi: cei mai multi directori au fost la miting.

11 comentarii:

Andrei Racoţi spunea...

Am cateva nelamuriri. Poate ma poti ajuta:
1. La IasiPlus scrie cea mai mare jurnalista,nu?
2. Ar merge cineva la un astfel de miting fara sa fie baut?
3. Angajatii primariei nu erau si ei cu mic cu mare la Sala Sporturilor?

Marius Pârciu spunea...

Din pacate nu pot sa iti raspund la nicio intrebare :))

P.S. Sunt intrebari retorice

Blogoslovul spunea...

Aş putea răspunde eu. 1 depinde cum priveşti lucrurile, 2, da. dar cu condiţia să primească acolo şi 3. da. dar nu cu mic, cu mare ci de la cel mai mic la cel mai mare.

Iar Iaşi Plus, probabil că a avut recordul recordurilor din toate recordurile lui la citiri :).

Dacă ştiam, băgam şi eu adresa mea de blog pe acolo, pe undeva, să am record pe blog :P

Marius Pârciu spunea...

Blogoslovule, timpul inca nu e pierdut. Poti sa ai un trafic demential... daca pana in 2014 internetul va ajunge si in mediul rural :d

Blogoslovul spunea...

Abia aştept să-l văd pe tata şi pe bunică-miu să îşi dea buzz, care să se ducă în beci să mai aducă o cană cu vin, în timp ce bunică-mea comentează reţetele de bucătărie şi chat-uieşte cu cu soră-sa despre postările mele pe blog.

:D

Ieseanul suparat spunea...

@Andrei Racoti: prima intrebare nu este retorica, dupa cum spune Marius, ci este "erotica" de-a binelea;
@Blagoslovul: Nu stiu cum arata ziarul asta ca nu l-am gasit niciodata sa-l cumpar. Doar am auzit de el. Dar cred ca in loc de record la citiri mai degraba o sa aiba record la impachetat slana si sters geamuri in ajun de Craciun.
@Marius: putine poze si cam neinteresante. :)

Marius Pârciu spunea...

@Ieseanul suparat: nu stiu ce preferinte sexuale ai tu, dar... :d
Pozele "tari" nu se pun pe blog. Nu inca. Sunt 17 poze. Cate sa mai pun?

Leonard Relea spunea...

Salve Marius. Ce parere ai despre dezbatere? Sau mai bine imi spui intre patru ochi ca sa nu afle si serviciile secrete. :))
Vezi ca ai doua poze puse de doua ori: cea in care apare Daniel Matasaru si cea de deasupra ei. Cel putin asa se vede la mine pe net.

Marius Pârciu spunea...

Am sters poza cu pricina. Vorbim la redactie

Anndrey spunea...

1.In primul rind, la Iasi Plus lucreaza nu unul, ci doi dintre cei mai tari ziaristi din Iasi. Unul dintre ei este Blogoslovul. :))
2. La meetingul lui Geoana toti cei veniti din satele din jurul Iasului au venit minati de la spate de promisiunea unei baute bune la final.
3. Chiar daca nu este citit, Iasi
Plus scoate in fiecare zi un tiraj de ziare, pe cind ''unele aparitii'' numai o data pe saptamina, la fel de mult citite.
4. Daca lucram la Primarie, mergeam la meeting sa prind rind de dimineata. Salariatii au fost amenintati ca daca nu se prezinta, nu vor mai vedea prime de Craciun decit la sfarsitul mandatului lui Nichita.:)) Asa ca ce sa faca bietii oameni.

Anonim spunea...

sa inteleg ca ante-scriitorul meu vrea sa-si schimbe locul de munca?:P