joi, 29 ianuarie 2009

Mai stii?

5 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

Cred ca e piesa mea preferata dintre TOATE! :) nu de alta, dar o am ca si ringtone :p.
have a great day!

Anonim spunea...

versuri Mircea Dinescu, din volumul "Democratia naturii". una dintre primele sale carti. este cea mai buna poezie - n-o spun numai eu, ci si eugen simion - scrisa in ultimii 50 de ani. viziunea este exceptionala. pacat ca s-a lasat de poezie... ar fi atins genialitatea.

Marius Pârciu spunea...

@mihaela chelaru: ringtone inca nu o am, dar imi place
@anonim: probabil ca ai dreptate in legatura cu poezia. stiu ca a avut talent, din pacate acum vad ca... a luat-o pe cai gresite. multumesc pentru amanunte.

Anonim spunea...

mai stii?...

Anonim spunea...

"N-am sa strivesc eu visul sub picioare,
N-am sa patez cu vorbe ce mi-i drag.
As fi putut sa spun:"Esti ca oricare",
Dar nu vreau in noroaie sa ma bag.


Vei fi acolo pururi neintinata,
Te voi iubi mereu, fara cuvant,
Si lumea n-o sa stie niciodata
De ce nu pot mai mult femei sa cant."