duminică, 7 iunie 2009

Comentarii

Am primit mai multe reprosuri in legatura cu ultimul post. Le voi comenta putin.

1. Daca nu votezi, nu ai dreptul sa te plangi.


Fals. Am tot dreptul din lume sa le comentez. Teoretic, in democratie ai acest drept (dreptul de a comenta). Am dreptul sa comentez pentru ca platesc taxe la stat. Am dreptul sa comentez pentru ca platesc salariile si pensiile politicienilor. Chiar si ale celor pe care nu i-am votat.

2. Daca lucrurile merg in aceasta directie, adica din ce in ce mai putini se vor prezenta la vot, atunci votul va fi obligatoriu... si nu cred ca iti va conveni sa platesti o amenda.

Nu voi merge nici daca va fi obligatoriu. In primul rand ca nu prea mi se pare democratic sa votezi obligatoriu. Vot obligatoriu... democratie... puterea poporului... hmmm. Dragoste cu sila nu se poate. Cred ca asa e si cu democratia.

Carcotasii ar spune: dragoste cu sila se poate, dar se cheama viol :).

3. Daca nu ai mai avea drept de vot, ai mai fi atat de nepasator?


Si daca am drept de vot, la ce ma ajuta? Ce sa fac cu el?


P.S. Cred ca pana la urma voi intra in politica. La cel mai inalt nivel. Presedinte de partid sau macar candidat la Parlamentul European. Stiu multe bancuri. Voi promite autostrazi, sosele de centura, aeroporturi si altele mai gogonate. Si, la urma, cand voi fi intrebat de ce nu am facut nimic, voi spune doar atat: "A fost o gluma". Merge?

4 comentarii:

Marius Bojor spunea...

"A fost o gluma. Hă hă hă!"

vanvancik spunea...

Bre, vin si eu consultant. Majoritatea bancurilor le stii de la mine.

Marius Pârciu spunea...

ce consultant? ca iti dau un post de conducere :)).

p.s. nu, majoritatea nu le stiu de la tine :p

Marius Pârciu spunea...

@marius bojor: ceva de genu' asta :))