miercuri, 22 octombrie 2008

Despre Camelia Gavrila

Mare mi-a fost surpriza cand am aflat ca un coleg de-al meu este consilierul pe probleme de cultura al Cameliei Gavrila. "Cred ca este alegerea cea mai buna", mi-a spus Calin... si nu l-am putut contrazice. Daca as fi pus sa aleg intre candidatii din colegiul Centru-Copou probabil as opta pentru liberala. Este un orator care nu iti lasa nicio sansa, are o cultura generala bogata si, unde mai pui, ca este si o prezenta agreabila. Plus ca are cele mai mari sanse dintre toti candidatii. Singurul om care o poate impiedica pe Camelia Gavrila sa ajunga in Parlament este... Camelia Gavrila. De ea depinde totul. Cred ca sefa de la Inspectoratul Scolar poate fi ceea ce NU a fost Dumitru Oprea la alegerile locale: intelectualul care face... in mod politicos politica. Sper sa nu ma si sa nu ne dezamageasca.

P.S. Nu am mai spus ca, de-a lungul timpului, Camelia Gavrila a fost vitregita de privilegiul de a candida pentru un asemenea post. Acum a venit timpul ei.

P.S. 2 Sloganul "Iesean de nota 10" seamana destul de mult cu cel folosit de Mihaela Popa la alegerile europarlamentare. Putea fi gasit altul.

Niciun comentariu: