duminică, 19 octombrie 2008

Lansarea PNL

Am fost sambata la Polivalenta la lansarea (lala) liberalilor. Premierul Tariceanu mi-a lasat aceeasi impresie ca si anul trecut (lansarea candidatilor pentru europarlamentare): infatuat si sperios. La ce iti trebuie enspe gealati daca in jurul tau ai numai prieteni (a se citi "membri PNL")? Cei din presa sunt controlati pana la... De ce atata frica? (Cel putin) la capitolul asta, Basescu are o bila alba.






Am remarcat ca s-a adeverit si ce scria Cu mainile curate. Poftim declaratie la Tariceanu: "Probabil PSD ar distruge in 2-3 luni ceea ce am reusit noi in 3-4 ani. Nu putem miza pe stanga. Avem de ales intre PSD, adica un partid de stanga, partid populist, nereformat, descendent al fostului FSN, si PNL, singurul partid autentic de dreapta". Nici o vorba de PD-L.

2 comentarii:

Dan Postolea spunea...

Marius, zi-mi şi mie, ca să pricep: eu am pus primul un text despre PNL pe blog sau tu l-ai pus după mine?!
:))

Marius Pârciu spunea...

Au aparut cam in acelasi timp (dupa cum arata si data). Oricum, eu nu citisem nimic inainte de a posta.

P.S. Mai toti blogerii cei care au fost sambata la Polivalenta au postat ceva despre lansare.