marți, 28 octombrie 2008

Marius Parciu

De cand ma stiu m-am intrebat daca mai exista vreo persoana cu acelasi nume ca al meu (mai ales ca nu am un nume comun). Ei, bine, exista. Marius Parciu este antrenorul Futsal Club Municipal Craiova. Porecla lui este Cippolini :D. Cred ca aceeasi persoana a ajuns sa joace si intr-un film. Interesant, nu? Chiar as vrea sa ma vad cu acest om.

P.S. Interesant este si articolul acesta... din care citez doar atat: "Parciu este rodul istetimii si al simtului practic pe care l-au avut generatiile de cultivatori anonimi care traiau si trudeau pe pamantul Daciei. Alaturi de alte soiuri vechi romanesti, Parciu a avut si el "emotii", in timpul domniei regelui Burebista, cand acesta a incercat sa reduca suprafetele cultivate cu vie din Dacia Mare". Da? :)

8 comentarii:

Anonim spunea...

maestre.. esti MARE :)

Marius Pârciu spunea...

Sa inteleg ca te referi la vin :))

Anonim spunea...

:), asta arata ca esti "poama buna"

Marius Pârciu spunea...

in plus am gusturi rafinate :))

Anonim spunea...

wei, de motani sau mite - nimic nimic n-ai gasit??? Nu stiu de ce, dar ti se potriveste>:)

Marius Pârciu spunea...

inca nu am gasit, dar nu-i timpul pierdut :)

Anonim spunea...

Matze? Ori esti gay, ori esti pisicos, adica alintat :))

Marius Pârciu spunea...

Mai... gay sigur nu sunt, alintat... :D