sâmbătă, 9 februarie 2008

Blogmeet

Azi am fost la intalnirea organizata de Vis Urat. Au participat Irina Schrotter, Catalin Ivan si Dragos Dorojan, vreo 20 de blogeri si cativa jurnalisti. Din pacate, discutia a degenarat in dezbatere politica (de tip balcanic). Timp de 2 ore Irina Schrotter a criticat activitatea primarului, in timp ce Dragos Dorojan n-a scos mai mult de cateva fraze. Organizatorul a promis ca o intalnire asemanatoare va avea loc luna viitoare. Sper sa fie mai constructiva.

6 comentarii:

Andrei spunea...

Imi imaginez ca s-a organizat la ultimul detaliu intalnirea. :)) de a iesit asa bine.

Ad hoc si acum 50 de ani. Ad hoc si acum.

Marius Pârciu spunea...

Ad-hoc sau nu, a iesit binisor. Pacat ca a fost prea multa politica si poate cativa blogeri prea timizi sau cu prea mult bun simt. Ma asteptam sa fie mai incisivi. Poate data viitoare.

Anonim spunea...

Salut, ce zici de un schimb de linkuri in blogroll cu mine http://www.mazgalici.wordpress.com ?

Anonim spunea...

acu am citit postul tau Marius.
Exact cum am anticipat. Nu a mai fost un blogmeet.

Marius Pârciu spunea...

Mazgalici, te-am adaugat deja.
Alex, nu a fost blogmeet in adevaratul sens al cuvantului. Dar, cand inviti politicieni si te afli in an electoral, la ce te poti astepta?

Anonim spunea...

Nasol moment ... cu politica asta!
Oamenii astia nu stu sa se relaxeze?