luni, 11 februarie 2008

Candidatul la primarie

In ultima vreme in presa (+ bloguri) au aparut tot felul de materiale despre primarul ideal, primarul actual, primarul liberal etcetera si ma gandeam... cand vom vedea totusi o campanie electorala decenta? Fara injurii, fara atacuri sub centura (externe, dar si interne), fara materiale comandate si, chiar, fara publicitate electorala. Suntem noi (dar mai ales politicienii) pregatiti sa facem fata unei campanii "pe bune"?

Nu am fost in America, dar am inteles ca acolo campania se face din usa in usa. La noi de ce nu ar putea fi la fel? Eu nu vreau ca primarul sa imi zambeasca (fals sau nu) din afisele de pe strada. Vreau ca primarul sau candidatul la primarie sa-mi bata la usa si sa-si prezinte programul. Vreau sa ma minta fata in fata, nu in fata tubului catodic. Vreau sa ma cunoasca si sa-l cunosc, sa-mi cunoasca strazile din cartier si cainii comunitari de langa bloc. Vreau ca viitorul primar sa-mi raspunda la telefon si inainte, dar si dupa campanie.

Vreau... insa campania electorala va ramane la fel. In acest an va fi chiar mai incrancenata. Problema este ca cei care pierd de fapt sunt alegatorii, adica noi.

Niciun comentariu: