sâmbătă, 6 septembrie 2008

Copilaria, incotro?



T-Short, Genius, AS XX, 3SE, K1, Ro-Mania etc. sunt doar cateva dintre trupele care mi-au marcat copilaria. Mie si multor colegi de generatie. Nu stiu daca fac parte din generatia X sau Y sau oricare alta, dar parca tineretea mea a fost mai frumoasa decat a tinerilor din prezent. Cu cata greutate faceai rost de o caseta cu o trupa care-ti placea, cate targuieli pentru 40 de lei ca sa-ti cumperi un Roton cu Ace Of Base... Erau mai multe valori, era mai mult respect, tinerii pretuiau altfel lucrurile, chiar si pe cele marunte.

Astazi: exista Carrefour, M-o-u-l, easy-acces, lene.

P.S. A, inca ceva, pe "vremea mea" nu-mi aduc aminte sa fi fost manele.

4 comentarii:

Anonim spunea...

pe vremea aia era L.A. , gascha, casanova:))

Marius Pârciu spunea...

eu ma refer pana in 1998-1999. LA au devenit foarte cunoscuti prin 2000 (parca).

Anonim spunea...

Hehe, din pacate erau manenele si pe vremea lui Ceausescu: Albatros, Azur etc. Sunau un pic mai altfel decat cele actuale, dar tot manele erau.

Marius Pârciu spunea...

As putea spune ca alea aproape nu sunt manele. Sau invers, alea sunt manele, iar cele de azi sunt doar niste porcarii.