luni, 15 septembrie 2008

Prima zi de scoala

Nu stiu ce va mai aduceti voi aminte din prima zi de scoala. Eu imi amintesc faptul ca m-am trezit dimineata si ca mama a luat un buchet de flori... pentru doamna invatatoare. De fapt cred ca era domnisoara, nu cred ca era maritata. Sigur nu era. In fine. Am intrat intr-o clasa, maica-mea m-a asezat in banca a doua de pe randul din mijloc. Alaturi era o fata, Georgiana, cu care ulterior m-am impacat bine. Mai tin minte ca in prima zi de scoala s-a facut prezenta si de atunci am devenit constient de numele pe care il port. Si... cam atat.

Nu stiu ce-si vor aminti copiii din scolile (iesene) pe unde a trecut astazi Cristian Adomnitei. "Am fost atent cum v-ati pierdut atentia (cedez incet-incet la skandenberg :)) - n.m.). Aşa ca va intreb, este vreun elev capabil sa imi spuna care e diferenta dintre liceu si colegiu? E o discutie interactiva, astept raspuns", le-a spus Adomnitei tinerilor invatacei. Adica, give me a fuckin' break, e un copil de 7 (uneori chiar 6) ani. Ce pretentii poti avea de la el? Voi ce i-ati fi raspuns daca erati in locul elevilor? Cu ce amintire ati fi ramas?

3 comentarii:

Anonim spunea...

La limbajul pe care il au acum copiii i-as fi spus un sincer...”f..k you” De unde sa stiu eu daca de abia stiu sa scriu si sa citesc?

Admin spunea...

are dreptatea, ioana in comentul ei, copii din ziua de azi,ceva de genul ar fi raspuns. Cred ca tineretul din ziua de azi, e schimbat foarte mult. Nici eu nu sunt batran, am 21 de ani, dar ma refer la copii de 14-16 ani.Cateodata dau dreptate celor care spun ca ei sunt generatia messenger, deoarece toata ziua stau pe mess, nu au nici o treaba cu ce se intampla in jurul lor. Daca sunt intrebati de cultura generala..... ??????? asa arata fetele lor. Sper ca vor face ceva schimbari in bine, cei care se ocupa de asa ceva in ivatamant.

Marius Pârciu spunea...

Pe zi ce trece nivelul invatamantului din Romania scade. Asta e limpede.