vineri, 11 iulie 2008

UAIC - Istorie

Cosmin mi-a reamintit de Amfiteatrul II7, “templul Facultatii de Istorie”, vorba unui (fost?) profesor de la respectiva facultate. II7, loc pe care multi l-au injurat... pentru ca multe dintre examene (examenele grele!) s-au dat acolo, dar care sigur a dat nastere si unor amintiri placute pentru multi dintre “istorici”.

Da, am fost si student si chiar am absolvit (desi unii spun ca nu se vede :)). Am avut asteptari foarte mari la inceput (Iorga, Parvan, Tafrali sunt doar cativa dintre “vinovati”), dar unele cadre didactice au tinut sa demonstreze ca asemenea profesori... nu mai exista.

Petronel Zahariuc (foto) este insa o exceptie, fiind unul dintre profesorii de la care am invatat multe si datorita caruia sunt mandru ca am absolvit la Cuza. Pe langa asta este si un bun pedagog. Si implicit un bun om. Sunt si alti profesionisti, dar, din pacate, la Istorie tinerii profesori nu sunt foarte sprijiniti. Cel putin asta era situatia acum doi ani, atunci cand am absolvit. Sper din tot sufletul sa se fi schimbat ceva de atunci.

2 comentarii:

Un Lingau spunea...

paul-sava.blogspot.com ceva nou

Un Lingau spunea...

paul-sava.blogspot.com hahaha